04. 09. 2017, Ing. Tomáš Mašek
Pokud nefunguje spouštění externích programů z účta v režimu DOSBox, pak jde ve většině případů o kolizi účta s aktualizovaným operačním systémem nebo antivirovým programem.

Jako první se pokuste upravit spouštěcí dávku účta:

  1. Při vypnutém účtu klikněte pravým tlačítkem myši na ikonu účta a volte Upravit.
  2. Na čtvrtém řádku doplňte za text ubox číslici 2

    • původní text: {tisk}\caller {tisk}\ubox $ {dbx2} 1000 500 utisk04.exe
    • po změně: {tisk}\caller {tisk}\ubox2 $ {dbx2} 1000 500 utisk04.exe
  3. Změny uložte, spusťte účto a úpravu vyzkoušejte.

Pokud změna nevede k výsledku, pak to vypadá na problém s antivirovým programem. Pokud používáte programy McAfee či Comodo, které nepracují dobře s dosovskými programy, pak doporučujeme jejich odinstalaci a nahrazení jiným antivirem. U ostatních antivirů nastavte výjimku, aby se adresář s účtem (implicitně C:\UCTO20XX) nekontroloval.